Συχνές Ερωτήσεις

1. Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει δεν υπάρχει, τι πρέπει να κάνω;

Η εταιρία μας και οι υπεύθυνοι του καταστήματος θα κάνουν ότι μπορούν ώστε να βρουν και να σας στείλουν όλα τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Ορισμένες φορές όμως κάποιοι κωδικοί έχουν εξαντληθεί και δεν έχουν προλάβει να ενημερωθούν οι αποθήκες. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, θα επικοινωνήσει μαζί σας κάποιος εκπρόσωπος μας για να σας ενημερώσει και να σας δώσει εναλλακτικές προτάσεις.


2. Μέσα σε πόσες μέρες μπορώ να κάνω μια επιστροφή;

Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μέσα σε 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται με την απόδειξη και το προϊόν θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε.


3. Επέστρεψα ένα προϊόν που εξοφλήθηκε μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Πώς θα γίνει η επιστροφή χρημάτων;

Σε αυτήν την περίπτωση, για να πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χρημάτων θα χρειαστούμε να μας στείλετε στο info@shopontv.gr τον αριθμό λογαριασμού, το ονοματεπώνυμο του κατόχου και το IBAN. Μόλις λάβουμε αυτά τα στοιχεία, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή των χρημάτων.


4. Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Η πληρωμή της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή, μέσω τραπεζικής κατάθεσης, με πιστωτική κάρτα και paypal.


7. Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι για όλη την Ελλάδα 3,9 € . Εφόσον η παραγγελία είναι άνω των 19€ η αποστολή γίνεται δωρεάν.


8. Κάνετε αποστολές μόνο στην Ελλάδα;

Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα, Ευρώπη και Κύπρο.


10. Με ποιο τρόπο γίνεται η αποστολή της παραγγελίας μου;

Η αποστολή γίνεται με ΕΛΤΑ Courier, ACS και Γενική ταχυδρομική για όλη την Ελλάδα.



Newsletter